مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-12سياسي

دشمن برای برداشتن چادر از سر بانوان ایرانی میلیاردها دلار هزینه می کند


معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز تاکید استکبار جهانی بر تضعیف حجاب در سطح جامعه است و تبلیغات بسیاری را در دستور کار خود قرار داده و برای برداشتن چادر از سر زنان ما میلیاردها دلار هزینه می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز تاکید استکبار جهانی بر تضعیف حجاب در سطح جامعه است و تبلیغات بسیاری را در دستور کار خود قرار داده و برای برداشتن چادر از سر زنان ما میلیاردها دلار هزینه می کند.

امیر سرتیپ عباس فلاح امروز 21 آبان، در اختتامیه جشنواره گوهر فاطمی که در مهمانسرای ثامن الائمه مشهد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، با اشاره به وضعیت مردم غزه اظهار کرد: امیدواریم که هر چه زودتر خداوند متعال اسباب پیروزی قطعی رزمندگان جبهه مقاومت را در برابر رژیم منحوس صهیونیستی فراهم آورد.

وی در خصوص برگزاری جشنواره گوهر فاطمی بیان کرد: اهمیت عفاف و حجاب را وقتی متوجه می شویم که بررسی کنیم دشمنان نظام اسلامی برای تضعیف آن چقدر تلاش و سرمایه گذاری می کنند.

زمان رضاشاه قانون منع حجاب در کشور مسلمان ایران برای تسلط جامعه غربی تصویب شد و مقررات سختی را بنا کردند تا زن ایرانی را از حجاب جدا کنند و چیزی به اسم حجاب در کشور ما وجود نداشته باشد، اما به دلیل اینکه بدنه جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن برای برداشتن چادر از سر بانوان ایرانی میلیاردها دلار هزینه می کند

دشمن برای برداشتن چادر از سر بانوان ایرانی میلیاردها دلار هزینه می کند