مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-09سياسي

تایید صلاحیت 529 نامزد حوزه انتخابیه مشهد و کلات در انتخابات مجلس شورای اسلامی


892 نفر برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات نام نویسی قطعی کردند که 529 نفر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محسن داوری امروز در نشست خبری ستاد انتخابات شهرستان مشهد اظهار کرد:  از حوزه انتخابیه کلات و مشهد 2016 نفر برای حضور در انتخابات مجلس پیش ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 892 نفر ثبت نام خود را نهایی کردند.

  داوری ادامه داد: احراز و تایید صلاحیت نامزدها، در مهلت مقرر و با پاسخ به موقع استعلام ها از دستگاههای ذیصلاح انجام و سوابق نامزدها بررسی و نتایج نهایی مشخص و فردا از طریق پیامک به آنها اعلام خواهد شد که 2 روز نیز برای اعتراض مهلت دارند.

وی با بیان اینکه بیشتر افرادی که صلاحیت آنها احراز نشده است طبق بند نهم ماده 31 قانون انتخابات است، افزود: طبق این بند، انتخاب شوندگان باید گواهی معتبر و مورد تایید بالاترین نهاد و موسسه محل خدمت خود مبنی بر پنج سال سابقه اجرایی، آموزشی، پژوهشی یا قضایی را به هنگام ثبت نام ارائه کنند.

این مقام مسئول گفت: از مجموع 892 داوطلبی که برای انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات شرکت کرده اند، 2 درصد ثبت نام کنندگان رد صلاحیت شدند و 39 درصد نیز صلاحیت آنها احراز نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 529 نامزد حوزه انتخابیه مشهد و کلات در انتخابات مجلس شورای اسلامی

تایید صلاحیت 529 نامزد حوزه انتخابیه مشهد و کلات در انتخابات مجلس شورای اسلامی