مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:502023-10-23بين الملل

درخواست روسای دانشگاه ها از دبیرکل سازمان ملل برای حمایت از مردم فلسطین


روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری کشور طی نامه به دبیرکل سازمان ملل،نقض حقوق بشر و حمله به غیرنظامیان در فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

- روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری کشور طی نامه به دبیرکل سازمان ملل،نقض حقوق بشر و حمله به غیرنظامیان در فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری کشور در جهت حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اخیر رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، نامه ای که به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی نوشته شده است را خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد، تهیه شده و امروز در دفتر سازمان ملل متحد در تهران به صورت نمادین به دبیر کل سازمان ملل تحویل دادند.

متن نامه روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری کشور خطاب به دبیر کل سازمان ملل به شرح ذیل است: آقای گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد، همانگونه که مستحضرید از هفتم اکتبر تا کنون بمباران بی وقفه تمامی مناطق نوار غزه، بیش از هزاران کشته و چند هزار زخمی بر جای گذاشته که طبق آمار 70 درصد قربانیان زنان و کودکان بوده اند.

مقیاس این فاجعه آنقدر بالاست که بیمارستان های غزه اساسا ظرفیت پذیرش این همه تلفات و مجروحان را ندارند مخصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست روسای دانشگاه ها از دبیرکل سازمان ملل برای حمایت از مردم فلسطین

درخواست روسای دانشگاه ها از دبیرکل سازمان ملل برای حمایت از مردم فلسطین