مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-06اقتصادي

انتشار تازه ترین فهرست و اطلاعات محصولات و تجهیزات نانو ساخت ایران


آخرین دستاوردهای صنعتی و دانش بنیان در حوزه تولید نانومحصولات و ساخت تجهیزات و دستگاه های مرتبط با فناوری نانو در قالب ویرایش هشتم کتب جامع محصولات و تجهیزات فناوری نانو ساخت ایران (نانو و صنعت) در دو جلد منتشر شد.

- آخرین دستاوردهای صنعتی و دانش بنیان در حوزه تولید نانومحصولات و ساخت تجهیزات و دستگاه های مرتبط با فناوری نانو در قالب ویرایش هشتم کتب جامع محصولات و تجهیزات فناوری نانو ساخت ایران (نانو و صنعت) در دو جلد منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیشرفت فناوری نانو با هدف ثروت آفرینی و افزایش رفاه جامعه، موجب تولید محصولات دانش بنیان و صنعتی متنوع در زمینه های گوناگون شده است.

در راستای معرفی محصولات صنعتی دارای گواهی نامه نانومقیاس، ویرایش هشتم کتب جامع محصولات و تجهیزات فناوری نانو به تفکیک حوزه های صنعتی مختلف در دو جلد منتشر شده است که عبارتند از: جلد اول: محصولات فناوری نانو ساخت ایران جلد دوم: تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی مرتبط با فناروی نانو ساخت ایران در این مجموعه کتب، آخرین محصولات نانوفناورانه دارای تأییدیه نانومقیاس از ستاد توسعه فناوری های نانو و میکرو به همراه تصاویر محصول، نام و اطلاعات مربوط به شرکت، استان و محل تولید و با تبیین ارتباط نانو و صنعت، معرفی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار تازه ترین فهرست و اطلاعات محصولات و تجهیزات نانو ساخت ایران

انتشار تازه ترین فهرست و اطلاعات محصولات و تجهیزات نانو ساخت ایران