مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-15اجتماعي

پایش زیست محیطی 2237 واحد صنعتی و تولیدی در استان مرکزی/صدور 321 اخطاریه


معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از پایش زیست محیطی بیش از 2237 واحد صنعتی و تولیدی از ابتدای سال تاکنون در استان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از پایش زیست محیطی بیش از 2237 واحد صنعتی و تولیدی از ابتدای سال تاکنون در استان خبر داد.

کامبیز خلیلی 24 آبان، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: هدف اصلی از پایش واحدهای صنعتی و تولیدی که توسط کارشناسان و آزمایشگاه های معتمد انجام می گیرد بررسی وضعیت زیست محیطی صنایع و واحدهای تولیدی استان و برخورد با واحدهای متخلف و شناسایی واحدهای آلاینده جدید و در نهایت کمک به کاهش بار آلودگی و افزایش سلامت عمومی جامعه است.

خلیلی افزود: پایش مستمر و گاها سرزده واحدهای صنعتی، خدماتی در استان انجام می شود و در جریان این پایش ها در شش ماهه نخست امسال، 321 اخطاریه رفع آلودگی صادر شده است.

وی با تأکید بر اینکه واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی باید ضوابط و الزامات زیست محیطی را رعایت کنند، گفت: واحدهای صنعتی موظف به خوداظهاری هستند و به صورت فصلی باید توسط آزمایشگاه های معتمد خوداظهاری شوند و نتایج آن به ادارات کل حفاظت محیط زیست اعلام شود و در صورت استمرار در نقض قوانین و مقررات زیست محیطی با اعمال قانون و در نهایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش زیست محیطی 2237 واحد صنعتی و تولیدی در استان مرکزی/صدور 321 اخطاریه

پایش زیست محیطی 2237 واحد صنعتی و تولیدی در استان مرکزی/صدور 321 اخطاریه