مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-02حوادث

کشف 55 کیلوگرم مرفین در ایستگاه راه آهن زاهدان


رییس پلیس پیشگیری فراجا از کشف 55 کیلوگرم مرفین در بازرسی از یک دستگاه لیفان در ایستگاه پلیس راه آهن جنوب شرق خبر داد.

- رییس پلیس پیشگیری فراجا از کشف 55 کیلوگرم مرفین در بازرسی از یک دستگاه لیفان در ایستگاه پلیس راه آهن جنوب شرق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار رضا بنی اسدی فر در تشریح این خبر گفت: همکارانم در پلیس مبارزه با مواد مخدر ایستگاه راه آهن زاهدان حین کنترل و بازرسی خودروهای تحویلی به انبار توشه راه آهن برای ارسال به مقصد تهران به یک دستگاه خودروی لیفان 820 با مالکیت شخصی، مشکوک که در بازرسی اولیه هیچ گونه شیء غیر مجازی کشف نشد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: با عنایت به اهمیت قاچاق مواد مخدر از طریق خطوط ریلی مأموران مواد مخدر این پلیس در سراسر کشور با توجه به آموزش های مکرر و حضور در کلاس های تخصصی، نسبت به رفتار و روحیات فرد فرستنده مظنون و با هماهنگی مقام قضایی و واحد سپکای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ارسال خودرو جلوگیری تا مجددا به صورت تخصصی مورد بازدید قرار گیرد.

سردار بنی اسدی فر در ادامه گفت: پس از بازرسی دقیق با استفاده از تجهیزات فنی در اختیار، همکارانم در پلیس راه آهن موفق به کشف 76 بسته به وزن 55 کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین که با لفافه وکیوم شده در ورق آلومینیوم که به صورت ماهرانه ای در نقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 55 کیلوگرم مرفین در ایستگاه راه آهن زاهدان

کشف 55 کیلوگرم مرفین در ایستگاه راه آهن زاهدان