مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-14سياسي

افق شکست قطعی صهیونیست ها در حال نمایان شدن است


امام جمعه آبادان با بیان اینکه شکستی که صهیونیست ها در جنگ غزه متحمل شده اند قابل ترمیم نیست و ابعاد بسیار گسترده ای دارد، گفت: افق شکست قطعی صهیونیست ها در حال نمایان شدن است و پیروزی قطعی متعلق به جبهه مقاومت است.

- ایسنا/خوزستان امام جمعه آبادان با بیان اینکه شکستی که صهیونیست ها در جنگ غزه متحمل شده اند قابل ترمیم نیست و ابعاد بسیار گسترده ای دارد، گفت: افق شکست قطعی صهیونیست ها در حال نمایان شدن است و پیروزی قطعی متعلق به جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: وقایعی که در فلسطین، سرزمین های اشغالی و مخصوصاً در غزه رخ می دهد، آزمون بسیار سنگینی برای جامعه بشری هستند و قطعاً تعدادی در این آزمون مردود می شوند و تعدادی سربلند.

وی افزود: آنهایی که در این آزمون مردود می شوند همان هایی هستند که نسبت به این مسائل بی تفاوتند و می بینند این همه جنایت رخ می دهد اما هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهند.

امام جمعه آبادان با تاکید بر لزوم حمایت های جامعه جهانی از مردم مظلوم غزه، بیان کرد: بیشتر ملت ها به صورت خودجوش این جنایات را محکوم می کنند و به دولت هایشان فشار می آورند اما همچنان شاهد این جنایات هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افق شکست قطعی صهیونیست ها در حال نمایان شدن است

افق شکست قطعی صهیونیست ها در حال نمایان شدن است