مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-02سياسي

دستور ویژه اژه ای درباره موتورسیکلت های توقیفی


رییس قوه قضاییه در جلسه شورای قضایی استان کرمان به رییس کل دادگستری این استان دستور داد یک نفر را مأمور رسیدگی و ارائه گزارش جامع در خصوص تعداد وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های این استان، - جهت تعیین تکلیف هرچه سریع تر آن ها کند.

رییس قوه قضاییه در جلسه شورای قضایی استان کرمان به رییس کل دادگستری این استان دستور داد یک نفر را مأمور رسیدگی و ارائه گزارش جامع در خصوص تعداد وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های این استان، جهت تعیین تکلیف هرچه سریع تر آن ها کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای طی سخنانی در جلسه شورای قضایی استان کرمان با اشاره به دریافت گزارشاتی ناظر بر وجود تعداد قابل توجهی خودرو و موتورسیکلت در پارکینگ ها و توقف گاه های شهر های مختلف استان کرمان، به رییس کل دادگستری این استان دستور داد یک نفر را مأمور رسیدگی و ارائه گزارش جامع در خصوص تعداد وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های این استان، جهت تعیین تکلیف هرچه سریع تر آن ها کند.

رییس دستگاه قضا همچنین با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازرییس سازمان ثبت اسناد و املاک درخصوص مشکلات مربوط به تداخلات پهنه های اراضی در استان کرمان و همچنین گزارش رییس مرکز توسعه حل اختلاف پیرامون اختلافات مالکیتی مردم با دولت در شهر های منوجان و قلعه گنج، به رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه اژه ای درباره موتورسیکلت های توقیفی

دستور ویژه اژه ای درباره موتورسیکلت های توقیفی