مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-07فرهنگي

سرگرم سازی به انضمام آگاهی بخشی


محسن محمدی؛ قرار نیست همه سریال های تلویزیونی ملودرام های عاشقانه باشند یا درام های اجتماعی و تاریخی، که حوزه های موضوعی دیگر نیز قابلیت پرداخت نمایشی و دراماتیک دارند.

- یکی دیگر از وجوه کارکردی سریال محرمانه، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درباره تلاش ها برای حصول به واکسن کرونا و در یک نگاه جامع تر، پیشرفت ها و توانایی های کشور در حوزه های پزشکی، سلامت و درمان است.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- محسن محمدی؛ قرار نیست همه سریال های تلویزیونی ملودرام های عاشقانه باشند یا درام های اجتماعی و تاریخی، که حوزه های موضوعی دیگر نیز قابلیت پرداخت نمایشی و دراماتیک دارند.

از جمله این حوزه ها بخش های پزشکی، سلامت و درمان است.

می توان و باید بسیاری از مشکلات کشور در این حوزه را که اتفاقاً سبقه طولانی دارند در قالب قصه های آثار نمایشی جذاب در معرض دید و قضاوت مردم قرار داد و درباره ریشه ها، ابعاد، گستره، آثار و نتایج آن سخن گفت و حتی برایش چاره جویی کرد و نسخه پیچید و راه و چاه ارائه نمود.

اتفاقاً می شود در دنیا نمونه های زیادی را مثال آورد از سریال هایی با محوریت موضوعی پزشکی و مسائل مربوط به حوزه درمان و بهداشت که شهره جهانی دارند و بسیار پر مخاطب بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگرم سازی به انضمام آگاهی بخشی

سرگرم سازی به انضمام آگاهی بخشی