مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 17:152023-10-30سياسي

ضرورت انتقال صحیح و بدون تحریف فرهنگ ایثار و شهادت


معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادواره 127 شهید والامقام نوجوان استان بوشهر گفت: راه نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت انتقال صحیح و بدون تحریف این فرهنگ از نسلی به نسل دیگر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یادواره 127 شهید نوجوان استان بوشهر روز دوشنبه 8 آبان ماه، با حضور محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان، نعمت اله غلامپور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و مسئولان استانی و شهرستان دشتستان در سالن شهید شاهینی شهر برازجان برگزار شد.

در این یادواره که با محوریت 4 شهید 12 ساله خط مقدم استان بوشهر برگزار شد محمود پاکدل گفت: توسعه فرهنگ ایثار و شهادت صرفا یک امر اخلاقی، اجتماعی و مذهبی نیست، بلکه یک ضرورت برای تمام اعصار و کشورها است و فقط مختص کشور ما نیست که باید نهادینه شود و برای نهادینه کردن این فرهنگ باید آن را سینه به سینه حفظ کنند و از نسلی به نسل دیگر بدون تحریف و به صورت صحیح انتقال دهند و در نتیجه کشورها را بیمه می کند و راه نجات جهان اسلام است.

وی با اشاره به اهداف عالی و والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) تصریح کرد: آنچه امروز در دنیا رخ می دهد و مقاومتی که از مردم باصلابت و مظلوم غزه در مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انتقال صحیح و بدون تحریف فرهنگ ایثار و شهادت

ضرورت انتقال صحیح و بدون تحریف فرهنگ ایثار و شهادت