مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 20:552023-11-20اجتماعي

800 تن شن و نمک در مخازن بخش بازفت ذخیره شد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش بازفت گفت: ریزش و قنوبرداری، ذخیره 800 تن شن و نمک، تمیز کردن حدود 400 پل بزرگ و کوچک و تعمیر روشنایی گردنه چری از جمله اقدامات زمستانه راهداری در این بخش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مسعود صادقی گفت: بازفت دارای پنج گردنه برف گیر، سه راهدارخانه در گردنه چری، تاراز و چمن گلی با 15 نیروی انسانی است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش بازفت با بیان اینکه درخواست تهیه 2 دستگاه استیجاری بولدوزر و لودر داده شده است، افزود: چهار تیغه برف روب و 22 دستگاه سبک و نیمه سبک در این بخش وجود دارد که تعمیرات لازم انجام شده است و یک دستگاه گریدر و یک دستگاه ماشین سبک نیز خریداری و به ناوگان این بخش اضافه شده است.

وی ادامه داد: ریزش و قنوبرداری، ذخیره 800 تن شن و نمک، تمیز کردن حدود 250 پل بزرگ و کوچک و تعمیر روشنایی گردنه چری از جمله اقدامات زمستانه این اداره در بخش بازفت است.

صادقی بیان کرد: تابلوهای جاده ای همه ساله در فصل تابستان نصب و در فصل زمستان با برف روبی از حاشیه راه خارج می شوند لذا کمبود تابلوها تابستان ها جبران می شود.

وی در پایان گفت: کمبودهایی در این بخش وجود دارد اما با امکانات موجود نهایت خدمات را ارائه می دهیم و این کمبودها مانع خدمت رسانی به کاربران جاده ای نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 تن شن و نمک در مخازن بخش بازفت ذخیره شد

800 تن شن و نمک در مخازن بخش بازفت ذخیره شد