مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-09سياسي

بازدید9 هزار گردشگر خارجی از 68 کشور دنیا از مدرسه ناصریه اصفهان


مدیر مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه از حضور 9 هزار گردشگر خارجی در این مدرسه در 7 ماهه گذشته خبر داد و گفت: نحوه تعامل اسلام با ادیان دیگر، نقش دین در حاکمیت ایران و جایگاه زن در اسلام اهم سوالات گردشگران است.

- حجت الاسلام محمد زمانی، مدیر مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اصفهان، با تشریح حضور گردشگران خارجی در مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه و میزان استقبال گردشگران از این اقدام تبلیغی حوزه علمیه اصفهان، اظهار داشت: بعد از بحرانی که کرونا در حوزه گردشگری به وجود آورد، در سال گذشته با کمرنگ شدن تأثیرات این بیماری، صنعت گردشگری در سال 1402 در حال برگشت به روال عادی خود در ایران است.

وی افزود: بیشترین آمار گردشگران شرکت کننده در برنامه های مدرسه مربوط به کشورهای آسیایی و آسیای شرقی است، چین با بیش از 5000 نفر بازدید، روسیه با بیش از 2400 نفر بازدید و ترکیه بیش از 400 نفر بیشترین گردشگران را دارند.

همچنین نسبت گردشگران از اندونزی  و مالزی نسبت به سال قبل تغییر محسوسی داشته است.

  زمانی گفت: در بین کشورهای افریقایی کشورهای تونس و الجزایر نسبت بیشتری را به خود اختصاص داده اند و بین کشورهای اروپایی اسپانیا، لهستان، یونان، بلاروس و سپس ایتالیا در راس آمار قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید9 هزار گردشگر خارجی از 68 کشور دنیا از مدرسه ناصریه اصفهان

بازدید9 هزار گردشگر خارجی از 68 کشور دنیا از مدرسه ناصریه اصفهان