مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-07سياسي

لزوم بسترسازی برای یک انتخابات قانونی و با حضور حداکثری مردم


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی بر لزوم تلاش مسئولان در زمینه ایجاد بسترهای مناسب با هدف حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد در جلسه بررسی قانون  اخیرانتخابات مجلس شورای اسلامی در مجتمع قضایی ولایت مشهد و درجمع مسئولان و مدیران با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام مردم سالار همواره برنقش و اهمیت حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی -اجتماعی تأکید داشته و انتخابات به عنوان مهمترین عرصه ظهور و بروز اراده مردم در تمشیت امور تلقی می شود.

محمد حسین درودی با اشاره به سیاست های انتخابات، ابلاغی از ناحیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت :معظم له همواره بر تلاش مسئولان برای برگزاری انتخاباتی سالم قانونی و مبتنی بر اخلاق و ارزش ها در زمانهای مختلف تأکید کردند و بر همین اساس اقداماتی همچون تخریب و رفتارهای غیر اخلاقی و غیر قانونی در عرصه انتخابات با ممنوعیت روبرواست .

دادستان عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت در این قانون تاسیسات خوبی با هدف تسهیل در فرایند برگزاری انتخابات و نیز افزایش مشارکت عمومی پیش بینی شده که جای تقدیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بسترسازی برای یک انتخابات قانونی و با حضور حداکثری مردم

لزوم بسترسازی برای یک انتخابات قانونی و با حضور حداکثری مردم