مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 16:302023-10-23اقتصادي

نانوذرات اکسیدفلزی می تواند ارزش غذایی گیاهان را افزایش دهد


به گزاشر گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در تلاش برای مقابله با مسئله گسترده «گرسنگی پنهان» در جهان، بودجه 600 هزار دلاری از سوی وزارت کشاورزی آمریکا به یکی از دانشگاه ها اعطا شد تا با استفاده از این بودجه، - در تلاش برای مقابله با مسئله گسترده گرسنگی پنهان در جهان، بودجه 600 هزار دلاری از سوی وزارت کشاورزی آمریکا به یکی از دانشگاه ها اعطا شد تا با استفاده از این بودجه، روی پتانسیل نانوذرات فلزی در ارتقا کیفیت و ارزش غذایی برگ برخی از گیاهان کار کنند.

به گزاشر گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در تلاش برای مقابله با مسئله گسترده گرسنگی پنهان در جهان، بودجه 600 هزار دلاری از سوی وزارت کشاورزی آمریکا به یکی از دانشگاه ها اعطا شد تا با استفاده از این بودجه، روی پتانسیل نانوذرات فلزی در ارتقا کیفیت و ارزش غذایی برگ برخی از گیاهان کار کنند.

برای کمک به ارتقای سطح تغذیه در جهان، تیمی از محققان در دانشگاه A&M Prairie View یک کمک مالی 600،000 دلاری از موسسه ملی مواد غذایی و کشاورزی آمریکا دریافت کرده اند.

اعطای این بودجه نشان دهنده نقطه عطف مهمی در نبرد با کمبود ریز مغذی در سراسر جهان است.

مأموریت این گروه چیست؟ آن ها روی استفاده از پتانسیل نانوذرات اکسید فلزی در تقویت ارزش غذایی سبزیجات دارای برگ خوراکی کار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوذرات اکسیدفلزی می تواند ارزش غذایی گیاهان را افزایش دهد

نانوذرات اکسیدفلزی می تواند ارزش غذایی گیاهان را افزایش دهد