مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-14اقتصادي

استقبال از «قاتلان ماه کامل» در بازار بین المللی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از کولیدر، با وجود فروش 137 میلیون دلاری فیلم «قاتلان ماه کامل» در سراسر جهان، هزینه تولید این فیلم 200 میلیون دلار بود که به معنی شکاف قابل توجهی در درآمد است؛ - قاتلان ماه کامل به سفر آهسته خود در باکس آفیس جهانی ادامه می دهد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از کولیدر، با وجود فروش 137 میلیون دلاری فیلم قاتلان ماه کامل در سراسر جهان، هزینه تولید این فیلم 200 میلیون دلار بود که به معنی شکاف قابل توجهی در درآمد است؛ با این حال این فیلم در بازار های بین المللی به ویژه در فرانسه، بریتانیا و آلمان در گیشه خوب ظاهر شده است.

این فیلم که برمبنای یک ماجرای واقعی ساخته شده است به این موضوع می پردازد که چگونه قبیله اوسیج در اوکلاهما برای منابع طبیعی اش با قتل افرادش روبه رو شد و به دنبال آن پای اف بی آی برای حل جنایت های متعدد مردم به آنجا باز شد.

جدیدترین پروژه مارتین اسکورسیزی هنوز سفری پیچیده را در سینما های جهان ادامه می دهد و در مجموع 137 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورده است.

در حالی که این رقم برای یک درام 204 دقیقه ای، قابل توجه است، اما مبلغ آن به طور قابل توجهی کمتر از هزینه گزارش شده 200 میلیون دلاری برای تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از «قاتلان ماه کامل» در بازار بین المللی

استقبال از «قاتلان ماه کامل» در بازار بین المللی