مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-24سياسي

افتتاح پروژه آبرسانی به هوراند از دره رود تا بهمن جاری


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: اعتبار مورد نیاز پروژه آبرسانی به هوراند از دره رود از محل اعتبارات محرومیت زدایی تامین و این پروژه تا بهمن ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

- سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی خبر داد افتتاح پروژه آبرسانی به هوراند از دره رود تا بهمن جاری ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: اعتبار مورد نیاز پروژه آبرسانی به هوراند از دره رود از محل اعتبارات محرومیت زدایی تامین و این پروژه تا بهمن ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

حیدر فتح زاده در جریان سفر یک روزه خود به هوراند از پروژه آبرسانی این شهر از دره رود بازدید و اظهار کرد: این پروژه به طول 18 کیلومتر از دره رود شروع می شود و با عبور از نقاط صعب العبور از طریق لوله و پمپاژ آب به شهر هوراند می رسد.

وی با بیان این که شهر هوراند به دلیل نبود آب پایدار در طول سال و به خصوص در فصل تابستان همواره با کمبود و قطعی آب مواجه بوده است، افزود: از طریق این آبرسانی آب شرب بیش از 6000 نفر جمعیت شهر هوراند تامین خواهد شد.

فتح زاده اظهار کرد: این پروژه در راستای محرومیت زدایی بوده و اعتبار مورد نیاز آن از محل اعتبارات محرومیت زدایی تامین و پروژه تا بهمن ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه آبرسانی به هوراند از دره رود تا بهمن جاری

افتتاح پروژه آبرسانی به هوراند از دره رود تا بهمن جاری