مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 18:352023-11-19پزشكي

بیمارستان 250 تخت خوابی الزهرا (ع) ویژه اطفال در قم احداث می شود


بیمارستان خرمی به طور کامل پاسخگوی نیاز مردم قم نیست و بیمارستان 250 تخت خوابی الزهرا (ع) ویژه اطفال در قم با مشارکت دولت و بخش خصوصی ساخته می شود.

- بیمارستان 250 تخت خوابی الزهرا (ع) ویژه اطفال در قم احداث می شود ایسنا/قم استاندار قم گفت: بیمارستان خرمی به طور کامل پاسخگوی نیاز مردم قم نیست و بیمارستان 250 تخت خوابی الزهرا (ع) ویژه اطفال در قم با مشارکت دولت و بخش خصوصی ساخته می شود.

سیدمحمد آقامیری استاندار قم امروز، 28 آبان ماه به مناسبت روز پرستار در جمع پرستاران بیمارستان خرمی حضور یافت و در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: بر اساس نظرات کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی قم، بیمارستان خرمی به طور کامل پاسخگوی نیاز مردم قم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی افزود: در گذشته مصوب شده بیمارستان 250 تخت خوابی الزهرا(ع) ویژه اطفال در قم با مشارکت دولت و بخش خصوصی ساخته شود، در این جلسه نیز مصوب کردیم بیمارستان خرمی در کارگروه مولدسازی استان فروخته شود و اعتبار به دست آمده را برای ساخت بیمارستان 250 تخت خوابی هزینه کنیم.

آقامیری تصریح کرد: البته تا زمانی که بیمارستان 250 تخت خوابی الزهرا(ع) تکمیل نشده، بیمارستان خرمی موظف به خدمت رسانی به مردم قم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 250 تخت خوابی الزهرا (ع) ویژه اطفال در قم احداث می شود

بیمارستان 250 تخت خوابی الزهرا (ع) ویژه اطفال در قم احداث می شود