مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-05اقتصادي

برگزاری نمایشگاه تخصصی کیف و کفش، محصولات پوست و چرم در مشهد


رییس اتحادیه کفاشان مشهد از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش، محصولات پوست و چرم، ماشین آلات و مواد اولیه در اواخر آذرماه در مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه کفاشان مشهد از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش، محصولات پوست و چرم، ماشین آلات و مواد اولیه در اواخر آذرماه در مشهد خبر داد.

محمد محمدی با اشاره به ظرفیت های بازار کیف و کفش در مشهد اظهار کرد: در کلانشهر مشهد بیش از 2000 واحد تولیدی در این حوزه داریم که در رسته های بچه گانه، زنانه و مردانه های دست دوز مشغول به فعالیت هستند؛ لذا مشهد در صنعت کیف و کفش از پتاسنیل بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: در طول سال در مشهد بیش از 20 میلیون کفش تولید می شود و این تولیدات به کشورهایی نظیر عراق، پاکستان، افغانستان و ترکمنستان صادر می شود، لذا مشهد از قطب های مهم تولید کفش در کشور است.

رییس اتحادیه کفاشان مشهد در خصوص کفش های دست دوز مردانه اظهار کرد: در این حوزه نیز مشهد از قطب های تولید است، همچنین در این نوع کفش تولیدات مان کیفیت بسیار بالایی دارد.

محمدی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه کیف و کفش در مشهد خاطرنشان کرد: نمایشگاه ها همواره در حوزه کیف و کفش، پل ارتباطی مهمی بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان داشته اند؛ چراکه ارتباطی بدون واسطه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه تخصصی کیف و کفش، محصولات پوست و چرم در مشهد

برگزاری نمایشگاه تخصصی کیف و کفش، محصولات پوست و چرم در مشهد