مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-02سياسي

اهمیت جهاد خدمت رسانی برای جلب رضایت مردم


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار گفت: جهاد تبیین و جهاد خدمت رسانی به عنوان دو بازوی اصلی برای امور کشور به حساب می آید تا مردم طعم شیرین خدمت را حس کنند و همچنین با روشنگری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، محمد برمر صبح امروز در نهمین جلسه شورای اداری فریدونکنار با گرامی داشت هفته استکبارستیزی با اشاره به اینکه استعمار چهار مدل برای کشورهای هدف داشت که به برکت جمهوری اسلامی سه مدل آن منسوخ شده است، اظهار کرد: نخستین شیوه استعمار، نظامی و مداخله ارتش، شیوه دوم کار سیاسی و مختل کردن قدرت محاسبه مسؤولان، شیوه سوم ترویج فرهنگ فساد و فحشا و شیوه چهارم مداخله اقتصادی است.

وی افزود: در قضیه فلسطین که یک مسئله تاریخی است باید نگاه روندی را جایگزین نگاه نقطه ای کرد و اگر با نگاه روندی این مسئله را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که حماس پیشرفت های بزرگی داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با اشاره به اینکه فلسطین و گروه مقاومت حماس از سنگ شروع کردند و امروز به موشک رسیدند، تصریح کرد: امروز شاهد دستاوردهای بزرگ دریایی، زمینی، هوایی، سایبری و اطلاعاتی توسط گروه مقاومت حماس هستیم.

برمر تاکید کرد: درحالی که رژیم صهیونیستی در انتفاضه اول و دوم که سال های زیادی به طول انجامید در مجموع 900 کشته داده بود اما در طوفان الا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت جهاد خدمت رسانی برای جلب رضایت مردم

اهمیت جهاد خدمت رسانی برای جلب رضایت مردم