مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 21:402023-11-09ورزشي

اصفهان قهرمان مسابقات کونگ فو توآ سنتی کشور شد


مسؤول برگزاری مسابقات کونگ فو توآ سنتی کشور از قهرمانی گروه کونگ فو توآ سنتی اصفهان در مسابقات نونهالان و نوجوانان کشور انتخابی گروه ملی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، مجید افراسیابی، مسؤول برگزاری مسابقات کونگ فو توآ سنتی کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات کشوری کونگ فو توآ سنتی، انتخابی گروه ملی به میزبانی بادرود و آستان مقدس آقاعلی عباس(ع) از صبح پنج شنبه تا شب در سالن تختی بادرود برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دوره رده نونهالان و نوجوانان برگزار شد، افزود: در این دوره 14 گروه از 13 استان کشور در مسابقات شرکت کردند و 148 ورزشکار پسر در این مسابقات به رقابت با یکدیگر پرداختند.

  افراسیابی تصریح کرد: درمجموع مسابقات گروه اصفهان توانست با کسب 11 مدال طلا،3 نقره و 2 برنز مقام اول مسابقات را کسب کند و گروه بادرود با کسب 5 مدال طلا،4 نقره و یک برنز نایب قهرمان و گروه البرز با کسب دو مدال طلا، 2 نقره و 5 برنز مقام سوم مسابقات را کسب کنند و گروه خراسان رضوی کاپ اخلاق مسابقات را از آن خود کرد.

مسؤول برگزاری مسابقات کونگ فو توآ سنتی کشور با تقدیر از میزبانی شایسته بادرود در مسابقات، اذعان کرد: نفرات اول و دوم این مسابقات به اردوی گروه ملی دعوت شدند و از مجموع 44 نفر دعوت شده 22 نفر به عضو گروه ملی کونگ فو توآ س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان قهرمان مسابقات کونگ فو توآ سنتی کشور شد

اصفهان قهرمان مسابقات کونگ فو توآ سنتی کشور شد