مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-31فرهنگي

آماده همکاری بیشتر با جهاددانشگاهی هستیم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آماده همکاری و تعامل بیشتر در زمینه های مختلف با جهاددانشگاهی استان هستیم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آماده همکاری و تعامل بیشتر در زمینه های مختلف با جهاددانشگاهی استان هستیم.

امین درخشان روز سه شنبه نهم آبان ماه 1402 در نشست با رییس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با یبان اینکه جهاددانشگاهی از مجموعه ها و نهادهای مولد انقلاب است، افزود: این نهاد از بنیه های اصلی تولید فکر و اندیشه در انقلاب اسلامی می باشد.

وی اظهارکرد: تمام ظرفیت های اجرایی استان می توانند از ظرفیت بزرگ و با اهمیت جهاددانشگاهی در زمینه های مختلف استفاده کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: می توانیم ظرفیت ها و پتانسیل های جهاددانشگاهی استان و کشور را در شورای فرهنگ عمومی تشریح و معرفی کرد.

درخشان با اشاره به تفاوت و تمایز خبرگزاری ایسنا با سایر رسانه ها عنوان کرد: این خبرگزاری در زمینه فعالیت ها علمی و دانشگاهی، مولفه های پیشرفت انقلاب اسلامی و مطالبات جامعه دانشگاهی پیشگام است.

سید داود موسویان ، رییس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: خبرگزاری ایسنا در کشور و است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده همکاری بیشتر با جهاددانشگاهی هستیم

آماده همکاری بیشتر با جهاددانشگاهی هستیم