مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 01:252023-11-03سياسي

سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان: آمریکا شریک جرم قطعی کشتار کودکان بی گناه فلسطین است


سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان، تاکید کرد: امروز در قضیه فلسطین آمریکا شریک جرم قطعی جنایتکاران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان، از عموم اقشار مختلف مردم خواست در این روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حضور به هم رسانند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ سیزده آبان که یادآور سه رخداد بزرگ و موثر در روند تکاملی و آرمانی انقلاب اسلامی از تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه در سال 1343 و کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی در سال 1357 توسط دژخیمان رژیم وابسته و جلاد شاه تا تسخیر انقلابی و حماسی جاسوس خانه آمریکا در تهران در سال 1358، است؛ در واقع سرآغاز پیدایش و بلوغ گفتمان استکبارستیزی و مقاومت ضد آمریکایی در دوره نوین تاریخی و چه بسا فراتر از جغرافیای انقلاب اسلامی و مرزهای ایران عزیز به شمار می رود.

13 آبان امسال، بیش از هر زمان دیگری، نوید بخش خیزش ملت های آزادی خواه از قلب اروپا تا جهان اسلام علیه استکبار جهانی و در راس آن دولت جنایتکار آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان: آمریکا شریک جرم قطعی کشتار کودکان بی گناه فلسطین است

سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان: آمریکا شریک جرم قطعی کشتار کودکان بی گناه فلسطین است