مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 22:302023-10-29سياسي

دانشجویان به دنبال دانش همراه با بینش باشند


دانشجویان به دنبال دانش همراه با بینش باشند.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه لرستان گفت: دانشجویان به دنبال دانش همراه با بینش باشند.

علی نظری امروز، هفتم آبان ماه در جشن ویژه دانشجویان پسر نو ورود دانشگاه لرستان، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم این است که دانشجویان علاوه بر اینکه به دنبال دانش هستند بایستی رسیدن به بینش و بهره مندی از بصیرت را هم مدنظر قرار بدهند؛ یعنی دانش و بینش و بصیرت، همراه و همگام با یکدیگر، حرکت کنند.

وی با بیان اینکه واقعیت دوران دانشجویی امید به آینده و نشاط ناشی از تحصیل است، افزود: برخی تصورات و القائات ممکن است در راستای تلقین یأس و ناامیدی باشند در صورتی که مسیر حرکت دانشجو، مسیر امید به آینده است؛ زیرا دانشجویان، آینده سازان کشور هستند.

رییس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: توصیه ام این است که دانشجویان نوورود از همین ابتدای کار، هدف و برنامه برای آینده داشته باشند و از ابتلای به روزمرگی، پرهیز کنند.

نظری اضافه کرد: داشتن برنامه کوتاه، میان و بلندمدت در زندگی، به ویژه در دوران تحصیل از موضوعات مهم است که باعث موفقیت می شود.

وی با بیان اینکه کی از بهترین ایام زندگی انسان، دوران تحصیل در دانشگاه است، بیان کرد: انتخاب با انسان است که کدام زیست را انتخاب کند؟ زیست توحیدی، پاک و طیب یا زیست حیوانی؟ این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان به دنبال دانش همراه با بینش باشند

دانشجویان به دنبال دانش همراه با بینش باشند