مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 18:062023-11-04سياسي

اردوی «روایت پیشرفت» گامی برای ایجاد حرکت عمومی در دانشگاه ها


اردوهای علمی که از پیشتر در دانشگاه های مختلف وجود داشت یکی از مدل های آشنایی دانشجویان با ظرفیت های کشور و منطقه خود بود، اما بسیج دانشجویی خراسان شمالی در اقدامی با راه اندازی مدلی به نام «روایت پیشرفت» سعی دارد این حرکت عمومی را شکل و قالب جدیدی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حبیب الله نامور؛ برای رسیدن به پیشرفت در هر جامعه ای باید مدل های مختلف در حوزه های مختلف موردبحث و آزمون قرار گیرند، ظرفیت هایی مختلف هر بخش باید جداگانه احصا و مورد تحلیل قرار گیرد.

در سلسله گزارشاتی به موضوع چرا خراسان شمالی مستعد سرمایه گذاری است؟ به برخی از این ظرفیت های اشاره کرده ایم که لینک گزارشات در انتهای این مطلب آمده است؛ اما سعی شده در این گزارش نگاه متفاوتی به ماجرا داشته باشیم.

محور پیشرفت هر جامعه ای، قشر نخبه و دانشجویان آن است، به همین دلیل باید بتوان برای این قشر از جامعه باتوجه به ظرفیت و توان آن ریل گذاری کرد، این ریل نه به جبر بلکه با اختیار و توسط خود دانشجو باید گذاشته شود.

برای رسیدن به این مهم ابتدا باید فضای دانشگاه را به سمت وسویی برد تا همه دانشجویان با یک حرکت عمومی به سمت یادگیری هدایت شوند، همچنین باید دانشجو را با ظرفیت های مختلف اطرافش آشنا کرد تا حس و باور توانستن نیز در او طنین انداز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی «روایت پیشرفت» گامی برای ایجاد حرکت عمومی در دانشگاه ها

اردوی «روایت پیشرفت» گامی برای ایجاد حرکت عمومی در دانشگاه ها