مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-04ورزشي

درخشش نماینده فارس در لیگ تکواندو کشور


تکواندوکاران نفت و گاز زاگرس جنوبی در پایان هفته نخست مبارزات لیگ برتر بزرگسالان ایران بر سکوی سوم این رقابت ها قرار گرفتند.

- ایسنا/فارس تکواندوکاران نفت و گاز زاگرس جنوبی در پایان هفته نخست مبارزات لیگ برتر بزرگسالان ایران بر سکوی سوم این رقابت ها قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، هفته نخست از بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس روز جمعه 12 آبان به انجام رسید.

در این مسابقات که در تهران و به روش گرندپری برگزار شد، تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی تنها نماینده فارس در این مبارزات، پنج عنوان سومی و یک عنوان اولی را از آن خود کرد و 86 امتیازی شد.

زاگرسی ها که اکثر یاران اصلی و ملی پوش خود را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در ترکیب نداشتند، با نفراتی چون احسان رحیمی و امیررضا مددی در وزن اول، ایمان کاظمی صبور و امیر حسین کرمی در وزن دوم، امیرمحمد امیرمحمدی و متین رضایی در وزن سوم، حامد اصغری ماهی آبادی و علیرضا عباسی در وزن چهارم، علی خوش روش و محمدرضا میرزایی در وزن پنجم، میرهاشم حسینی و ابوالفضل خلجی در وزن ششم، امیرمحمد بخشی کلهری در وزن هفتم و امیر قاسمی وامیرمحمد قهرمانی در وزن هشتم، بر روی شیاپچانگ آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش نماینده فارس در لیگ تکواندو کشور

درخشش نماینده فارس در لیگ تکواندو کشور