مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:202023-10-28ورزشي

هاشمی: بار دیگر سرمشق همیشگی «ما می توانیم» یادآوری شد


کیومرث هاشمی در پیامی افتخارآفرینی کاروان«فرزندان ایران» و تاریخ سازی ورزشکاران جانباز و توان یاب ایران در کسب مقام دوم بازیهای پاراآسیایی هانگژو را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کیومرث هاشمی در پیامی افتخارآفرینی کاروان فرزندان ایران و تاریخ سازی ورزشکاران جانباز و توان یاب ایران در کسب مقام دوم بازیهای پاراآسیایی هانگژو را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پیام وزیر ورزش و جوانان آمده است: بار دیگر خداوند منان را شکرگزارم که نام فرزندان ایران را در آوردگاه بازی های پاراآسیایی هانگژو طنین انداز کرد و نشان داد فرزندان برومند ایران اسلامی، مردان و زنانی از دیار ایثار و فداکاری اند که هیچ چیز و هیچ کس حریف اراده آهنین آنان نیست.

چه دقیق فرمودند مقام معظم رهبری مدظله­ العالی که شما با این اراده ی قوی خودتان و با این پیروزی های میدان نبرد ورزشی که در حقیقت یک نوع هماورد معنوی و فکری است، جمهوری اسلامی را به عزت رساندید.

تاریخ سازی و کسب رتبه دوم توسط کاروان جمهوری اسلامی ایران در بازی های پاراآسیایی برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور، نشان از اعتلای ورزش جانبازان و توان یابان عزیزمان است که با تلاش مضاعف، تمرین های مستمر و تحمل دردها و رنج های ناشی از مشکلات جسمی، کاری کردند کارستان و بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: بار دیگر سرمشق همیشگی «ما می توانیم» یادآوری شد

هاشمی: بار دیگر سرمشق همیشگی «ما می توانیم» یادآوری شد