مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-20سياسي

انتخابات منجر به اصلح گزینی شود/67 درصد داوطلبان تایید صلاحیت شدند


انتخابات منجر به اصلح گزینی شود؛ اصلح بودن یعنی فرد علاوه بر تعهد و تخصص، طهارت نفس و طهارت اقتصادی داشته باشد.

- ایسنا/لرستان رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: انتخابات منجر به اصلح گزینی شود؛ اصلح بودن یعنی فرد علاوه بر تعهد و تخصص، طهارت نفس و طهارت اقتصادی داشته باشد.

احسان یاوری امروز، 29 آبان ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، در خصوص ایستادگی و مقاومت مردم غزه، اظهار کرد: محور مقاومت واژه ایستادگی و مقاومت را به درستی تعبیر و تحقیر را بر اسراییل تحمیل کردند.

وی با محکوم کردن وحشی گری، نژادپرستی و نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، گفت: در اسناد بین المللی نظیر کنوانسیون ژنو، کوچاندن اجباری افراد از یک منطقه به منطقه دیگر، حمله به بیمارستان ها،آمبولانس ها، استفاده از سلاح کشتارجمعی ممنوع شده است پس چرا حقوق بشر دروغین در مقابل جنایات رژیم سفاک اسراییل سکوت اختیار کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه چهره پلید رژیم صهیونیستی با این اقدامات ددمنشانه و نسل کشی برای وجدان های آگاه و بیدار دنیا آشکارتر شده است،گفت: رزمندگان محور مقاومت شاهرگ اقتصادی رژیم اسراییل را ساقط کردند و ننگ بر کشورهای اسلامی که بخواهند سوخت و ملزومات این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات منجر به اصلح گزینی شود/67 درصد داوطلبان تایید صلاحیت شدند

انتخابات منجر به اصلح گزینی شود/67 درصد داوطلبان تایید صلاحیت شدند