مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-09فرهنگي

متفاوت ترین نمایشگاه بین المللی کتاب در تبریز


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از تفاوت برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب با سال های پیش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی کتاب بعد از 4 سال وقفه امروز کار خود را آغاز کرد و خوشحالیم در اولین لحظات گشایش نمایشگاه، بخش عمده ای از غرفه ها و سالن ها با استقبال گسترده مردم روبرو شده است.

وی افزود: معمولا در ساعات اولیه نمایشگاه سالن ها خلوت هستند ولی هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از همان ساعات اولیه با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: با این حضور امید داریم که روند استقبال کنندگان در روزهای آتی رو به رشد  و بسیار پرشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های اصلی نمایشگاه بین المللی کتاب در این دوره، برگزاری یکپارچه آن است، به طوری که در دوره های پیشین  انتشارات مختلف با چند کتاب در نمایشگاه حاضر می شدند و به صورت غرفه بندی، آثار را ارائه می کردند اما در این دوره برگزاری نمایشگاه کتاب، ارائه کتابها با رویکرد جدید و به صورت یکپارچه است.

 بلاغی افزود: البته این رویه جدید در چند شهرستان برگزار شده و مورد آزمایش قرار گرفته است و به عبارتی برخی چالش های آن نیز ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متفاوت ترین نمایشگاه بین المللی کتاب در تبریز

متفاوت ترین نمایشگاه بین المللی کتاب در تبریز