مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-12بين الملل

درخواست وزیر خارجه آلمان برای مهار بحران انسانی در غزه


وزیر امور خارجه آلمان در ضمن سفرش به سرزمین های اشغالی گفت، جامعه بین المللی باید بر محدود کردن تاثیر عملیات های نظامی رژیم صهیونیستی در غزه بر جمعیت غیرنظامی متمرکز باشد.

- وزیر امور خارجه آلمان در ضمن سفرش به سرزمین های اشغالی گفت، جامعه بین المللی باید بر محدود کردن تاثیر عملیات های نظامی رژیم صهیونیستی در غزه بر جمعیت غیرنظامی متمرکز باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنالنا بربوک ، وزیر امور خارجه آلمان در کنفرانسی مطبوعاتی در دومین روز سفرش به اراضی اشغالی بعد از دیداری که با الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی داشت، گفت: همه دولت ها، صرف نظر از وفاداری خود به هر جبهه ای، اگر خواستار کمک به کاهش مصائب انسانی هستند باید حتی به قیمت سازش با مخالف خود، همکاری کنند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، بربوک خاطر نشان کرد: من در خلیج فارس و در کرانه باختری این پیشنهاد را دادم و امروز در اسراییل هم مطرح کرده و به بروکسل (اجلاس وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا) نیز آن را منتقل خواهم کرد.

بربوک در جریان سفرش به غرب آسیا به امارات متحده عربی و عربستان سعودی نیز رفته و همچنین با مقامات فلسطینی در شهر رام الله دیدار داشته است.

عربستان و چند کشور مسلمان دیگر روز شنبه خواستار پایان فوری عملیات های نظامی رژیم صهیونیستی در غزه شده و توجیه این رژیم مبن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وزیر خارجه آلمان برای مهار بحران انسانی در غزه

درخواست وزیر خارجه آلمان برای مهار بحران انسانی در غزه