مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-18اقتصادي

تمدید قرارداد فروش گاز ایران به نیروگاه های بغداد در آینده نزدیک


قرارداد فروش گاز ایران به نیروگاه های استان بغداد در شرف اتمام بوده و طرف عراقی با جدیت به دنبال تمدید آن است.

- معاون وزیر نفت در امور گاز : قرارداد فروش گاز ایران به نیروگاه های استان بغداد در شرف اتمام بوده و طرف عراقی با جدیت به دنبال تمدید آن است.

براساس توافق ایران و عراق کارگروهی متشکل از کارشناسان دو طرف روی موضوع تمدید قرارداد فروش گاز به نیروگاه های بغداد کار خواهند کرد تا پیش از پایان سال میلادی این قرارداد تمدید شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید چگنی - معاون وزیر نفت در امور گاز - با اشاره به دیدار اخیر جواد اوجی - وزیر نفت با زیاد علی فاضل - وزیر برق عراق و تمایل این کشور برای توسعه روابط گازی تهران-بغداد اظهار کرد: هم اکنون دو کشور در حوزه انرژی روابط سطح بالایی دارند و مسئولان هر دو طرف تمایل زیادی برای تقویت این روابط دارند.

وی با بیان این که سال هاست بخشی مهمی از انرژی عراق از سوی ایران تأمین می شود، افزود: قرارداد فروش گاز به نیروگاه های استان بغداد در شرف اتمام بوده و طرف عراقی با جدیت به دنبال تمدید آن است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: با موافقت وزیر نفت و با توجه به نیاز کشور دوست و برادر عراق به گاز، قرار بر این شد به زودی پس از مذاکرات و انجام توافق های دوجانبه، قرارداد فروش گاز به نیروگاه های بغداد تمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید قرارداد فروش گاز ایران به نیروگاه های بغداد در آینده نزدیک

تمدید قرارداد فروش گاز ایران به نیروگاه های بغداد در آینده نزدیک