مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:212023-11-18بين الملل

استان اردبیل یکپارچه فریاد حمایت از فلسطین سر داد + عکس و فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مردم جان برکف استان اردبیل همزمان با سراسر ایران اسلامی باری دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی و تجمع های امروز، ضمن حمایت از مردم فلسطین انزجار خود از رژیم منحوس صهیونیستی و کودک کش را اعلام کردند.

راهپیمایی مردم ولایت مدار استان اردبیل در شهرستان های مختلف در زمان و مکان مشخص انجام شده و فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک صدا در سراسر استان طنین انداز شد.

    خروش مردم اردبیل در حمایت از فلسطین مردم ولایت مدار و همیشه درصحنه اردبیل امروز با حضور حماسی و پرشور خود در تجمع حمایت از مردم مظلوم فلسطین شرکت کرده و شعارهای همیشگی خود را برعلیه دشمنان سر دادند.

مردم اردبیل در این تجمع پرشور که در میدان عالی قاپو برگزار شد، با شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا، انزجار خود از رژیم صهیونیستی را به رخ کشیدند.

  فریاد مرگ بر رژیم کودک کش در مشگین شهر طنین انداز شد مردم ولایتمدار شهرستان مشگین شهر در راهپیمایی خود که از گلزار شهدای گمنام تا میدان آزادی برگزار شد شعارهای مختلفی همچون مرگ بر رژیم کودک کش سر دادند و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی فریاد زدند.

  پارس آبادی ها با شعار مرگ بر اسراییل به خیابان ها آمدند مردم شهید پرور شهرستان پارس آباد نیز همزمان و هم صدا با سایر مسلمانان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اردبیل یکپارچه فریاد حمایت از فلسطین سر داد + عکس و فیلم

استان اردبیل یکپارچه فریاد حمایت از فلسطین سر داد + عکس و فیلم