مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 07:402023-11-10فرهنگي

کودکان سینما را فراموش نکنیم


درگذشت ناگهانی حمیدرضا مرادی که در دوران نوجوانی در چند فیلم سینمایی بازی کرده بود، بار دیگر یاد کسانی را زنده کرد که در دوران کودکی پا به سینما گذاشتند اما در بزرگسالی نه تنها از سینما دور شدند بلکه برخی از آن ها سرنوشت متفاوت و تلخی را هم تجربه کردند.

- درگذشت ناگهانی حمیدرضا مرادی که در دوران نوجوانی در چند فیلم سینمایی بازی کرده بود، بار دیگر یاد کسانی را زنده کرد که در دوران کودکی پا به سینما گذاشتند اما در بزرگسالی نه تنها از سینما دور شدند بلکه برخی از آن ها سرنوشت متفاوت و تلخی را هم تجربه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در طول سال هایی که سینمای کودک و نوجوان رونق داشت کودکانی مقابل دوربین فیلمسازان رفتند که گاه با بیانی شیرین و چهره ای نمکین یا با استعدادی ویژه پای ثابت فیلم های آن دوران شدند اما از میان آن بچه ها فقط تعداد اندکی در نوجوانی و بزرگسالی در سینما ماندند و توانستند جایی برای خود حفظ کنند در حالی که مسیر زندگی بقیه به گونه ای پیش رفت که از سینما برای آنها فقط قاب عکس و خاطراتش باقی ماند.

حمیدرضا مرادی هم که در سن 45 سالگی براثر ایست قلبی و بدون هیچ مشکل قبلی، چند روز قبل از دنیا رفت، یکی از همین بازیگران قدیمی است که در کودکی و نوجوانی در فیلم هایی همچون سفر جادویی ساخته ابوالحسن داودی، پاتال و آرزوهای کوچک مسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان سینما را فراموش نکنیم

کودکان سینما را فراموش نکنیم