مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 09:102023-10-25بين الملل

نیوزویک: هولوکاست واقعی جنایات اسراییل در غزه است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشریه آمریکایی نیوزویک با متهم کردن اسراییل به هولوکاست واقعی نوشت: راز سگال، استاد پیوسته «مطالعات نسل کشی» در دانشگاه استکهلم اخیرا در مجله «جوییش کارنتر» تاکید کرد که حمله به غزه، - اسراییلی ها اکنون در حال ارتکاب سه کار از پنج رفتاری هستند که مشمول تعریف نسل کشی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشریه آمریکایی نیوزویک با متهم کردن اسراییل به هولوکاست واقعی نوشت: راز سگال، استاد پیوسته مطالعات نسل کشی در دانشگاه استکهلم اخیرا در مجله جوییش کارنتر تاکید کرد که حمله به غزه، یک نمونه تمام عیار از نسل کشی است که در برابر چشمان ما رخ می دهد.

به گفته سگال، تعریف نسل کشی در کنوانسیون دسامبر 1948 سازمان ملل درج شده که مربوط به جلوگیری از مجازات جمعی و ارتکاب نسل کشی به شکل پنج کرداری است که به قصد نابودیِ کامل یا بخشی از یک گروه ملی، قومی، نژادی یا مذهبی انجام شود.

مقامات اسراییلی، قصد و اراده خود را روشن ساخته اند، همان طور که یواو گالانت، وزیر دفاع اسراییل از جنگ با حیوان های انسان نما سخن گفت و سخنگوی ارتش اسراییل، هم گفت که تاکید ما بر وارد کردن خسارت است و نه دقت بمباران ها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیوزویک: هولوکاست واقعی جنایات اسراییل در غزه است

نیوزویک: هولوکاست واقعی جنایات اسراییل در غزه است