مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-16سياسي

موضوع گود حصارک طی تعامل مردم محله و مسئولان مربوطه حل می شود


هر هفته یکی از دستگاه های استان که عضو قرارگاه هستند باید در خصوص روند تحقق مصوبات قرارگاه اجتماعی و اقدامات صورت گرفته در محله های هدف گزارش ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که روز پنجشنبه 25 آبان ماه 1402 در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن اخذ گزارش از مدیر خانه محله حصارک پایین در شهرستان کرج بر ضرورت رسیدگی به مطالبات مردم این محله تاکید کرد.

وی چاره اندیشی و برنامه ریزی مدیران مربوطه در خصوص تأمین سرانه ها در این محله را ضروری دانست و خواستار ارائه گزارش در رابطه با روند تحقق برنامه ها شد.

عبداللهی با اشاره به موضوع گود حصارک که در این جلسه بعنوان یک مطالبه مردمی مطرح شد، گفت: بیش از 4 مرتبه از این محل بازدید کردم و تدابیری نیز اتخاذ شد اما از مردم محله انتظار همراهی بیشتری وجود دارد.

وی افزود: باید دست به دست هم دهیم و به صورت منطقی درصدد رسیدگی به این موضوع باشیم چراکه بالا بردن سطح توقعات و عدم همکاری، منجر به فوت وقت و کندی حل مسئله می شود.

استاندار البرز گفت: فرماندار شهرستان کرج موظف است با تشکیل جلسات مستمر به صورت یک هفته در میان روند رسیدگی به مسئله گود حصارک را مورد نظارت قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع گود حصارک طی تعامل مردم محله و مسئولان مربوطه حل می شود

موضوع گود حصارک طی تعامل مردم محله و مسئولان مربوطه حل می شود