مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-16سياسي

بیمارستان ایثارگران اصفهان بر اساس استانداردهای جهانی ساخته و تجهیز می شود


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تلاش می کنیم بیمارستان 500 تخت خوابی ایثارگران در اصفهان، با استانداردهای جهانی در سطح بیمارستان های ویژه ساخته و تجهیز شود.

- ایسنا/اصفهان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تلاش می کنیم بیمارستان 500 تخت خوابی ایثارگران در اصفهان، با استانداردهای جهانی در سطح بیمارستان های ویژه ساخته و تجهیز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، صبح امروز پنجشنبه، 25 آبان در آیین کلنگ زنی بیمارستان 500 تخت خوابی ایثارگران اصفهان، اظهار کرد: مردم اصفهان با صفات برجسته ای همچون مردم داری، دین داری، علم، ایثار، فرهنگ، شجاعت، عفت، حیا و پاکدامنی شناخته می شوند.

این مردم متمدن و تمدن ساز در همه امور پیشرو بوده و هستند که نمونه بارز آن، حضور موثر در هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: در بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش می کنیم پرچمدار فرهنگ ایثار و شهادت باشیم و وظایف خود را در برابر خانواده شهدا و ایثارگران به همه دستگاه ها یادآوری کنیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به کلنگ زنی پروژه ساخت بیمارستان 500 تخت خوابی ایثارگران اصفهان، گفت: این پروژه که محصول همکاری و مساعدت مشترک مسئولان استان اصفهان است، مقرر شده از مجهزترین بیمارستان های کشور باشد که کار آسانی نیست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان ایثارگران اصفهان بر اساس استانداردهای جهانی ساخته و تجهیز می شود

بیمارستان ایثارگران اصفهان بر اساس استانداردهای جهانی ساخته و تجهیز می شود