مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:252023-10-24سياسي

دستور دادستان کل کشور برای رسیدگی فوری به جرائم جنایات رژیم صهیونیستی


دادستان کل کشور در نامه ای خطاب به دادستان تهران خواستار رسیدگی فوری به جرائم آمران، مباشران و مرتکبان جنایات رژیم صهیونیستی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور در پی ادامه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین، حجت الاسلام و المسلمین موحدی دادستان کل کشور در نامه ای خطاب به علی صالحی دادستان تهران دستور تشکیل فوری پرونده برای آمران، مباشران و مرتکبان این جنایات را صادر نمود.

    در بخشی از این نامه آمده است:    حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به مردم بی دفاع و بی پناه غزه با اقداماتی از قبیل کشتار هدفمند غیر نظامیان، تخریب گسترده اموال غیر نظامی، استفاده از سلاح های ممنوعه، انتقال اجباری مردم فلسطین از سرزمین مادری خود، محاصره کامل، حمله به بیمارستان ها و اماکن دینی و آموزشی که با هدف نابودسازی و کشتار وسیع بویژه زنان، کودکان و افراد سالخورده صورت می گیرد، از مصادیق بارز جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت و نسل زدایی می باشد و موجب تعهد کشورها به محاکمه آنان می شود.

  در ادامه این نامه آمده است: از اینرو به منظور تعقیب و مجازات سران جنایتکار رژیم اشغالگر صهیونیستی بدلیل ارتکاب جرائم مزبور و در راستای اجرای قانون مقابله با اقدامات خصمانه این رژیم علیه صلح و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستان کل کشور برای رسیدگی فوری به جرائم جنایات رژیم صهیونیستی

دستور دادستان کل کشور برای رسیدگی فوری به جرائم جنایات رژیم صهیونیستی