مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-09فرهنگي

«نامیرا» به جشنواره فیلم فجر می رسد؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «نامیرا» نام فیلمی است که از مدت ها قبل خبر هایی درباره ساخت آن منتشر می شد و حتی چندی پیش نامِ محمدحسین لطیفی به عنوان کارگردان آن به میان آمد.

- محسن علی اکبری تهیه کننده فیلم سینمایی نامیرا به مشکلات تأمین مالی این فیلم اشاره دارد و می گوید: هدف مان جشنواره نیست و به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید آن تا پایان سال به تأمین هزینه ها و بحث مالی آن برمی گردد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نامیرا نام فیلمی است که از مدت ها قبل خبر هایی درباره ساخت آن منتشر می شد و حتی چندی پیش نامِ محمدحسین لطیفی به عنوان کارگردان آن به میان آمد.

چرا که از ابتدایِ مطرح شدن نامِ نامیرا گفته می شد شهریار بحرانی قرار است این فیلم را کارگردانی کند.

محسن علی اکبری تهیه کننده این فیلم سینمایی گفت: قرار است با شهریار بحرانی این فیلم را بسازیم و فعلاً هنوز در بحث تأمین مالی نامیرا با مشکل روبرو هستیم و ان شاءالله مشکلات برطرف شود تا پایان سال می توانیم فیلمبرداری و تولید فیلم را به پایان برسانیم.

او همچنین درباره رسیدن به جشنواره فیلم فجر این نکته را مطرح کرد: برای ما جشنواره هدف نیست بلکه ساخت یک فیلم خوب از هرچیزی اهمیتش بالاتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نامیرا» به جشنواره فیلم فجر می رسد؟

«نامیرا» به جشنواره فیلم فجر می رسد؟