مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-09اقتصادي

هشدار راه و شهرسازی به مدیران برای ساخت مسکن در اراضی دولتی


مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تاکید کرد: دستگاه های اجرایی که طی سه ماه اراضی که واگذار شده را زیر بار ساخت مسکن نبرند، باید اراضی را در قالب ماده 12 باید برگردانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بهزادشاکرمی امروز ظهر در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به پروژه آبشار نهضت ملی مسکن خرم آباد، اظهار کرد: آماده سازی این پروژه با 1863 واحد در مساحت 40 هکتار انجام و عملیات اجرایی آن شروع شده است.

وی بیان کرد: 112 هزار واحد نهضت ملی مسکن در 3 هزار و 200 هکتار برای بلند مدت و 48 هزار واحد در مساحت 1500 هکتاری کوتاه مدت برای استان تعریف شده است، این تعداد علاوه بر 10 هزار واحد جوانی جمعیت است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه ما در نهضت ملی مسکن با کمبود شدید زمین مواجه هستیم، گفت: در حال حاضر 310 هکتار زمین برای 14 هزار و 800 واحد در حال ساخت است، همچنین 828 هکتار در شورای برنامه ریزی و کارگروه زیر بنایی هم مصوب شده است.

شاکرمی بیان کرد: مکاتبات و رایزنی هایی با منابع طبیعی و مالکان برای تامین زمین مورد نیاز نهضت ملی مسکن داشته ایم، اما چندان موفقیت آمیز نبود.

وی خاطر نشان کرد: در راستای ماده 12 قانون جهش تولید مسکن موظف هستیم اراضی که به نهادهای دولتی واگذار شده اما ساخته نشده است، برگردانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار راه و شهرسازی به مدیران برای ساخت مسکن در اراضی دولتی

هشدار راه و شهرسازی به مدیران برای ساخت مسکن در اراضی دولتی