مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-07اقتصادي

قدردانی هلال احمر از کمک های قضات و کارکنان دیوان عالی به مردم فلسطین


رییس جمعیت هلال احمر در پیامی  خطاب به رییس دیوان عالی کشور از اقدام داوطلبانه و بشردوستانه قضات و کارکنان دیوان عالی کشوربرای کمک به مردم فلسطین قدردانی کرد.

- رییس جمعیت هلال احمر در پیامی  خطاب به رییس دیوان عالی کشور از اقدام داوطلبانه و بشردوستانه قضات و کارکنان دیوان عالی کشوربرای کمک به مردم فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، در پی اهدای کمک های نقدی قضات و کارکنان دیوان عالی کشور به مردم فلسطین و زلزله زدگان افغانستان و تقدیم مبلغی بالغ بر یک میلیارد ریال، رییس جمعیت هلال احمر در پیامی خطاب به رییس دیوان عالی کشور مراتب قدردانی خویش را نسبت به اقدام بشردوستانه قضات و کارکنان دیوان عالی کشور در کمک به مردم مظلوم فلسطین در غزه و مردم زلزله زده افغانستان در هرات، اعلام کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محمدجعفرمنتظری دامت توفیقاته رییس محترم دیوان عالی کشور با سلام و احترام؛ در تقویم تاریخ بشری، روزهایی می آیند و می روند که مشاهده رنج و آلام همنوعان در گوشه دیگری از این سیاره خاکی، قدرت بردباری و شکیبایی را از هر انسان آزاده و صبوری می رباید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی هلال احمر از کمک های قضات و کارکنان دیوان عالی به مردم فلسطین

قدردانی هلال احمر از کمک های قضات و کارکنان دیوان عالی به مردم فلسطین