مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-02سياسي

برگزاری نشست های تخصصی شرکت های توزیع برق شمال کشور در غرب مازندران


مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: به منظور پیگیری موضوعات و چالش های مشترک شرکت توزیع برق استان های شمالی به میزبانی نوشهر برگزار شد تا تصمیمات جمعی در توانیر اثرگذار باشد.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: به منظور پیگیری موضوعات و چالش های مشترک شرکت توزیع برق استان های شمالی به میزبانی نوشهر برگزار شد تا تصمیمات جمعی در توانیر اثرگذار باشد.

مصطفی بابایی امروز 11 آبان در نشست هم اندیشی شرکت های توزیع برق شمال کشور که به میزبانی شرکت توزیع برق نوشهر و با حضور مدیران عامل و معاونین شرکت های توزیع برق شمال کشور، برگزارشد؛ با اشاره به نقش شرکت های توزیع برق شمال کشور گفت: هدف اصلی این جلسه استمرار نشست های تخصصی استان های شمال کشور به صورت فصلی در یکی از شرکت ها به منظور پیگیری موضوعات و چالش های مشترک است.

وی افزود: برخی مشکلات موردی است و در حوزه توزیع و انتقال، قیمت های تمام شده، مسائلی وجود دارد که می توان با ارائه راهکارها و ایده ها از نقاط قوت یکدیگر استفاده کرد.

این مسئول ابراز امیدواری کرد، این نشست های تخصصی در بحث تصمیمات و سیاست گذاری توانیر موثر باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: متاسفانه نارسایی هایی که در سطح کشور و توانیر وجود دارد این است که ارتباطات شرکت توزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست های تخصصی شرکت های توزیع برق شمال کشور در غرب مازندران

برگزاری نشست های تخصصی شرکت های توزیع برق شمال کشور در غرب مازندران