مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 22:152023-11-15سياسي

چرا خیلی از مساجد کارکردهای اصلی خود را ندارند؟


حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه مسجد پایگاه اصلی و مرکز انقلاب پیامبر(ص) بود، گفت: چرا خیلی از مساجد کارکردهای اصلی خود را ندارند و از آن دور شده اند؟ چون جریان تربیتی در مسجد جریان جهادی نبوده و نیرویی نداشته که خود را در عرصه جهاد علمی، - حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه مسجد پایگاه اصلی و مرکز انقلاب پیامبر(ص) بود، گفت: چرا خیلی از مساجد کارکردهای اصلی خود را ندارند و از آن دور شده اند؟ چون جریان تربیتی در مسجد جریان جهادی نبوده و نیرویی نداشته که خود را در عرصه جهاد علمی، جهاد ضد معنویت و جهاد اقتصادی بییند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام احمد پناهیان ـ کارشناس مسائل دینی ـ امروز چهارشنبه (24 آبان ماه) در نشست تخصصی کانون های تربیت محور مساجد استان تهران که در ستاد کانون های مساجد تهران برگزار شد با اشاره به اتفاقات این روزهای غزه اظهار کرد: این روزها از یک طرف شاهد حرمت شکنی در طول تاریخ اسلام نسبت به مقدسات موحدین و مسجد الاقصی هستیم و از طرفی دیگر نیز شاهد یکی از ممتازترین و برجسته ترین نبردهای پیروزمندانه مدافعین مسجد و احیاگران امر حق می باشیم.

وی با بیان اینکه مساله اصلی فلسطین مسجد است، خاطرنشان کرد: اگر مقاومت اسلامی با این سرسختی مقابل جریان زیاده خواهی صهیونیست ها سرکوب می شود به خاطر مسجد الاقصی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا خیلی از مساجد کارکردهای اصلی خود را ندارند؟

چرا خیلی از مساجد کارکردهای اصلی خود را ندارند؟