مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-09سياسي

امام جمعه بابل: شهرستان بابل هتل مناسب برای میزبانی ندارد


امام جمعه بابل، توجه به حوزه گردشگری را از الزامات حیات بشری برشمرد.

- در نخستین همایش نقش گردشگری در توسعه فرهنگ بومی در بابل مطرح شد امام جمعه بابل: شهرستان بابل هتل مناسب برای میزبانی ندارد ایسنا/مازندران امام جمعه بابل، توجه به حوزه گردشگری را از الزامات حیات بشری برشمرد.

حجت الاسلام حسن روحانی امروز در همایش روز مازندران، با اشاره به اینکه با گذشت زمان اهمیت حوزه گردشگری بیشتر احساس می شود، تصریح کرد: مازندران بیشترین بار گردشگری را نسبت به گیلان و گلستان دارد لذا بیشترین اثرات گردشگری در مازندران مشاهده می شود.

امام جمعه بابل، مازندران را دارالنعمت برشمرد و خاطرنشان کرد: در مقابل امتیازات مثبتی که حوزه گردشگری دارد نگرانی هایی هم در عرصه گردشگری برای منطقه داریم که باید به موضوع اثرات گردشگری در منطقه هم توجه جدی شود.

وی به مسئله اثر پذیری گردشگری اشاره کرد و ادامه داد: خداوند در آیات الهی امر به سفر کرده تا نعمات الهی را از نزدیک ببینیم و از آثار گذشتگان درس بگیریم.

روحانی با اشاره به اینکه اثرات تلخ و تخریبی گردشگری امروزه بر بوم و فرهنگ ما مشاهده می شود، گفت: مازندران دارای فرهنگ غنی از گذشتگان خود است که با ورود اسلام به این فرهنگ اصیل افزوده شده است و چرا باید اثرات مخرب گردشگری را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بابل: شهرستان بابل هتل مناسب برای میزبانی ندارد

امام جمعه بابل: شهرستان بابل هتل مناسب برای میزبانی ندارد