مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-12ورزشي

خاطره بازی با ال کلاسیکو؛ از بوناچیچ و دنیزلی تا هند افشین پیروانی


این که پرسپولیس سه تساوی متوالی کسب کرده است، نمی تواند ملاک باشد، این بازی همیشه شرایط خاص خود را داشته است، هر تیمی با تمرکز بیشتری آماده این دیدار شود به موفقیت خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هشتاد و دومین ال کلاسیکو فوتبال ایران عصر امروز(یکشنبه 21 آبان ماه) از ساعت 16:30 در ورزشگاه نقش جهان آغاز خواهد شد.

ابراهیم لوینیان پیشکسوت فوتبال اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص این دیدار اظهار داشت: شرایط سپاهان بسیار خوب است، دیدار قبلی را با یک تفاضل گل بسیار خوب پشت سر گذاشتند، این برد باعث شد اتفاقات تلخ گذشته فراموش شود، بازی با پرسپولیس دیدار زیبایی خواهد بود که فکر می کنم سپاهان برنده این بازی باشد.

وی افزود: این که پرسپولیس سه تساوی متوالی کسب کرده است، نمی تواند ملاک باشد، این بازی همیشه شرایط خاص خود را داشته است، هر تیمی با تمرکز بیشتری آماده این دیدار شود به موفقیت خواهد رسید.

لوینیان تصریح کرد: هر دو تیم قطعا برای برد وارد زمین خواهند شد، این موضوع به کیفیت بازی اضافه خواهد کرد، یک بازی سراسر هجومی را از دو تیم شاهد خواهیم بود.

پیشکسوت فوتبال اصفهان در رابطه با حساسیت این دیدار برای هواداران خاطرنشان کرد: هواداران سپاهان همیشه خود را اثبات کردند و نشان دادند که پشت تیم هستند، امیدوارم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره بازی با ال کلاسیکو؛ از بوناچیچ و دنیزلی تا هند افشین پیروانی

خاطره بازی با ال کلاسیکو؛ از بوناچیچ و دنیزلی تا هند افشین پیروانی