مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-04سياسي

رد صلاحیت شهردار منتخب اراک صحت ندارد/فریب بازی های سیاسی را نمی خوریم


رییس شورای شهر اراک رد صلاحیت شهردار منتخب شهر اراک را تکذیب کرد.

- ایسنا/مرکزی رییس شورای شهر اراک رد صلاحیت شهردار منتخب شهر اراک را تکذیب کرد.

17 مهرماه 1402 پس از سه ماه که شهر اراک توسط سرپرست مدیریت می شد، شورای این کلانشهر نهایتا اقدام به انتخاب گزینه نهایی خود برای شهرداری کرد و علیرضا محمودی با 10 رای توسط اعضای پارلمان محلی انتخاب شد.

امروز که حدود 25 روز از این انتخاب می گذرد، هنوز حکم محمودی به عنوان شهردار از سوی وزارت کشور صادر نشده است و همین امر باعث شده است که برخی مباحث و گمانه زنی ها مبنی بر رد صلاحیت وی در فضای مجازی منتشر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا پستی با این محتوا شنیده ها حاکی از این است که علیرضا محمودی رد صلاحیت برای شهرداری شده است و داوود قربانی رییس شورای شهر اراک، هر روز در حال پیگیری از مراجع مرتبط است، اما متاسفانه به نتیجه نرسیده است در فضای مجازی منتشر شده است.

داوود قربانی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص این مباحث بیان کرد: متاسفانه این موضوع درگیر دغل بازی های رسانه ای شده است و رد صلاحیت محمودی به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی با تاکید بر اینکه شورای ششم به صورت قاطع به محمودی رای داد و فریب بازی های سیاسی را نمی خورد، افزود: خوشبختانه مسئولان استان نیز با انتخاب شورا همراه بوده و نظر مثبت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد صلاحیت شهردار منتخب اراک صحت ندارد/فریب بازی های سیاسی را نمی خوریم

رد صلاحیت شهردار منتخب اراک صحت ندارد/فریب بازی های سیاسی را نمی خوریم