مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-11ورزشي

از بررسی طرح الزام شهرداری به ارتقای ایمنی تا برسی اساسنامه های 3 سازمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصد و نود و یکمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران که از ساعت 8: - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص دستور جلسه آتی شورای شهر تهران، از بررسی طرح الزام شهرداری به ارتقای ایمنی معابر و عرصه های عمومی تا بازبینی بندهای اساسنامه سه سازمان زیر مجموعه مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصد و نود و یکمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران که از ساعت 8:45 الی 12 روز یکشنبه بیست و یکم آبان ماه سال 1402 در تالار رسمی ساختمان شورا انجام خواهد شد گفت: مقرر شده که مهدی بابایی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نطق پیش از دستور خود را با محوریت موضوعات روز در صحن علنی فردا قرائت کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت ایمنی در معابر و عرصه های عمومی پایتخت، فردا صحن شورا طرح الزام شهرداری برای ارتقای این مهم، را بررسی و تکالیف تبیین شده را در صحن به رای گیری خواهد گذاشت.

سخنگوی شورای شهر تهران، در ادامه از بررسی اساسنامه سه سازمان منتصب به شهرداری تهران همچون، سازمان نوسازی، سازمان ورزش و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بارهمراه با قرائت گزارش کمیسیون برنامه و بودجه شورا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بررسی طرح الزام شهرداری به ارتقای ایمنی تا برسی اساسنامه های 3 سازمان

از بررسی طرح الزام شهرداری به ارتقای ایمنی تا برسی اساسنامه های 3 سازمان