مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-06حوادث

2 کارمند بخشداری کهریزک به اتهام مالی دستگیر شدند


2 نفر از کارمندان بخشداری کهریزک به دلیل اختلاس، سوءاستفاده مالی، تضییع حقوق بیت المال و اموال عمومی دستگیر و پس از تفهیم اتهام روانه زندان شدند.

- آرش ناصر پیرسرایی رییس حوزه قضایی بخش کهریزک در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری، در رابطه با دستگیری ها در بخشداری کهریزک اظهار کرد: از یک ماه پیش پرونده تخلف 2 نفر از کارمندان بخشداری کهریزک در حال بررسی بود و در نهایت با اثبات عدله کافی دستور جلب صادر و متهمین دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه دستگیری ها توسط ضابطان قضایی حوزه قضایی بخش کهریزک انجام شده است، گفت: در حال حاضر 2 نفر از کارکنان این بخشداری بازداشت و روانه زندان شدند اما بررسی ها را ادامه می دهیم و احتمال دستگیری افراد دیگر نیز وجود دارد.

رییس حوزه قضایی کهریزک تصریح کرد: اختلاس، سوءاستفاده مالی، تضییع حقوق بیت المال و اموال عمومی جزو تخلفات درج شده در پرونده متهمین است و 2 نفر دستگیر شده روز گذشته در حوزه قضایی بخش کهریزک تفهیم اتهام و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

پیرسرایی خاطرنشان کرد: روش اختلاس، میزان این تخلفات و جزییات دیگری از پرونده هنوز مشخص نیست و پس از انجام کارشناسی های دقیق و تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کارمند بخشداری کهریزک به اتهام مالی دستگیر شدند

2 کارمند بخشداری کهریزک به اتهام مالی دستگیر شدند