مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 17:502023-11-11اقتصادي

چرا شهرداری ها نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی را نمی دهند؟


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: ناپایداری منابع درآمدی به ویژه در سهم نیم درصدی از درآمد شهرداری ها سبب مشکلات فراوان و کندی در اجرای برخی برنامه های توسعه ای کتابخانه های عمومی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان بعدازظهر امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در استان سمنان با جمعی از کارکنان کتابخانه های عمومی این استان، ضمن تبریک انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران اظهار کرد: در حال حاضر، 76 باب کتابخانه عمومی شامل 56 باب کتابخانه نهادی، 17 باب کتابخانه مشارکتی و سه باب کتابخانه مستقل در استان به ارائه خدمات کتابخانه ای می پردازد.

وی با اشاره به مهم ترین شاخص های کتابخانه های عمومی ازجمله تعداد عضو، تعداد امانت و انجام انواع فعالیت های فرهنگی افزود: در حال حاضر، نزدیک به 50 هزار و 200 نفر عضو فعال کتابخانه های عمومی استان هستند و از خدمات و برنامه های فرهنگی استفاده می کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان با بیان اینکه برنامه های بزرگداشت سی و یکمین دوره هفته کتاب در استان سمنان از 13 آبان آغاز شده است و تا پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در این مدت، 356 برنامه کتابخانه ای و 75 ویژه برنامه استانی و شهرستانی پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا شهرداری ها نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی را نمی دهند؟

چرا شهرداری ها نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی را نمی دهند؟