مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 09:252023-10-28اقتصادي

اولین پایان بر «رویداد همت» در خراسان جنوبی


مدیرکل دفتر خدمات عمومی (مرکز اصناف) وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن بازدید از طرح های برگزیده و موفق ایجادشده در قالب طرح کارآفرینی همت در روستای افضل آباد شهر شوسف از حمایت مشارکتی برای توسعه بازار این کسب وکارهای خرد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس نهبندان ، نخستین اختتامیه کارگاه کارآفرینی همت در روستای افضل آباد شوسف نهبندان برگزار شد و این پایان آغازی بر حمایت از توسعه کسب وکارهای تولیدی خرد در خراسان جنوبی است.

محمد حسین قمری، مدیرکل دفتر خدمات عمومی (مرکز اصناف) وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن بازدید از طرح های برگزیده و موفق ایجادشده در قالب طرح کارآفرینی همت در روستای افضل آباد شهر شوسف از حمایت مشارکتی برای توسعه بازار این کسب وکارهای خرد خبر داد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم به زودی شاهد رونق بازار این کسب وکارها باشیم افزود: ایجاد کارگاه بلوک سازی، واحد صنفی خرازی محلی، تولیدی سرویس آشپزی، صنایع دستی هنری و کارگاه عرق گیری از برگزیدگان معرفی شده و تجلیل شده در این رویداد همت بودند که توانستند سودی بیش از 300 درصد را در یک ماه چالش همت محقق کند.

برگزیدگان با حضور محمد حسین قمری؛ رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت در روستای افضل آباد، طرح و گزارش فعالیت خود را ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پایان بر «رویداد همت» در خراسان جنوبی

اولین پایان بر «رویداد همت» در خراسان جنوبی