مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-17سياسي

عدم حمایت دولت های اسلامی از فلسطین ننگ ابدی بر آنها است


برخی سران دولت های اسلامی انگیزه ای برای کمک به فلسطین ندارند و از رژیم صهیونیستی حمایت و هزینه برخی بمب ها و سوخت آنها را تامین می کنند که ننگ ابدی برآنها خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرقدس در خطبه های نمازجمعه که ظهر امروز در مصلی برگزار شد، با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: پیوند با ولایت موجب داشتن زندگی و وجودی با برکت و ثمربخش خواهد شد و باید جلب عنایت ائمه معصوم(ع) داشته باشیم تا کارها و رفتارها پربرکت شود.

وی گفت: دانش، دانش آموزی و دانش آموختن با عنایت الهی محقق می شود و علم نوری است که در دل هرکس که دنبال حقیقت است قرار داده می شود و آنچه خداوند به انسان داده امانت است و باید نوع نگاه به عالم را اصلاح کرد و خود را مالک دارایی های دنیا ندانست.

  امام جمعه شهرقدس با بیان اینکه منتظران واقعی امام زمان(عج) مدام اصلاح نفس دارند و با انجام کارهای درست، ادای حق مردم و خداوند موجب رضایت حضرت می شوند، افزود: علم حضرت زینب(س) علم لدنی و الهی است و زینت هایی مانند مال و فرزندان در دنیا وجود دارد که محل آزمایش انسان ها هستند و اگر در جامعه زشت ها، زیبا و معروف ها منکر شود وضعیت آن جامعه نامناسب است و بهترین زیبایی، زیبایی باطنی مانند تواضع، حسن ادب، خشوع،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم حمایت دولت های اسلامی از فلسطین ننگ ابدی بر آنها است

عدم حمایت دولت های اسلامی از فلسطین ننگ ابدی بر آنها است