مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 08:552023-10-25ورزشي

تمدید قرارداد باشگاه نوا آمل با سرمربی قهرمان لیگ برتر فوتسال زنان


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولادین ذوب آمل، از قطعی شدن حضور تیم نوا آمل درسوپر لیگ فوتسال بانوان کشور با تمدید قرارداد سرمربی فصل گذشته این تیم که قهرمانی لیگ برتر را برای این باشگاه کسب کرده بود، - ایسنا/مازندران مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولادین ذوب آمل، از قطعی شدن حضور تیم نوا آمل درسوپر لیگ فوتسال بانوان کشور با تمدید قرارداد سرمربی فصل گذشته این تیم که قهرمانی لیگ برتر را برای این باشگاه کسب کرده بود، خبر داد.

بابک بهمنی سه شنبه شب 2 آبان ماه در یک نشست خبری با خبرنگاران گفت: با تصمیم هیات مدیره باشگاه فولادین ذوب آمل، فاطمه جانعلی پور سرمربی فصل گذشته تیم نوا آمل که زیرمجموعه این باشگاه است و موفق به کسب مقام قهرمانی با این تیم در لیگ برترفوتسال بانوان باشگاه های کشور و صعود به سوپر لیگ در فصل جدید شده، برای یک فصل دیگر تمدید شد.

وی افزود: علاوه بر ثبت قرارداد سرمربی تیم، با 10 بازیکن فصل گذشته و تازه وارد نیز قرارداد جدیدی بسته شد.

سنگ اندازی های حاشیه سازان برای عدم تیمداری! مدیرعامل باشگاه فولادین ذوب آمل، تاخیر در اعلام رسمی حضور تیم نوا آمل در سوپر لیگ فوتسال بانوان باشگاه های کشور را وجود برخی حاشیه ها از سوی برخی افراد و منفعت طلب اعلام کرد و ادامه داد: برخی ها به دنبال شرکت نکردن تیم نوا آمل در سوپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید قرارداد باشگاه نوا آمل با سرمربی قهرمان لیگ برتر فوتسال زنان

تمدید قرارداد باشگاه نوا آمل با سرمربی قهرمان لیگ برتر فوتسال زنان